کشف 54 هزار عدد مواد محترقه و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در مراغه

کشف 54 هزار عدد مواد محترقه و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در مراغه

مراغ ه- ایرنا - فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به کشفیات اخیر این نیرو گفت: در راستای تامین امنیت اجتماعی و در آستانه سال جدید 54 هزار عدد انواع مواد محترقه و 500 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

 

سرهنگ رضا اصلانی فر  افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در بازرسی از فروشگاه ها و واحدهای صنفی موفق به کشف این میزان مواد محترقه غیرمجاز شدند.
وی ادامه داد: در این رابطه نیز سه نفر دستگیر و برای ادامه مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شدند.
وی با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در جهت برگزاری آیین های آخر سال اضافه کرد: رویکرد اصلی پلیس در تامین امنیت و آرامش جامعه، پیشگیری فرهنگی از بروز ناهنجاری های اجتماعی و نیز مقابله با متخلفان و برهم زنندگان نظم عمومی در این ایام است.
فرمانده انتظامی مراغه همچنین از کشف 500 میلیون ریال کالای قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموارن یگان امداد نیروی انتظامی این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه کامیون خاور این محموله کالای قاچاق خارجی را کشف کردند.
اصلانی فر ادامه داد: این محموله قاچاق شامل یک هزار و 770 دستگاه لوازم برقی و خانگی خارجی فاقد مجوزهای قانونی بود که در این ارتباط نیز یک نفر دستگیر و تحویل مقام قضائی شد.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان از محورهای این شهرستان برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر استفاده می کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 اسفند 1395برچسب:, | 16:52 | نويسنده : شهروند مراغه ای |